19 Aralık 2011 Pazartesi

Barbi Oyuncak Fiyatları

               Ne kadar önemlidir bilir misiniz bir kız çocuğunun barbi bebeğe sahip olması . Çocukluğumda en büyük hayallerimden biriydi barbi bebeğimin olması. Herkeste görürdüm, benim de olmalıydı. Sonunda ısrarlarıma dayanamayan annem bana bir barbi aldı ama gördüğümde güzelliği karşısında dehşete düşmemek elde değildi. Nasıl güzel bir bebekti o. Hala dün gibi gözümde canlanır o sahne. İlk bebeğimi elime aldığım an. Gözleri, vücudu, elbisesi, hele saçları… Eskiden onlara ait bir ev de satılmazdı . Şimdi düşünüyorum da zamane çocukları ne şanslılar.  Şimdi bir barbi bebek almak istediğinizde bir sürü çeşidi , bir de barbi markası ile bir sürü de alternatifiniz var. Barbi evi, giysisi, arabası, tokası ve daha sayısız barbi oyuncakları. Her kız çocuğunda mutlaka barbi ile ilgili bir oyuncağa denk gelirsiniz .  Anne-babanın bütçesini çok da zorlamayan bir fiyata sahip olan barbi  oyuncak fiyatları 11 TL / 400 TL  aralığında değişiklik gösteriyor. Çocukluğumda bu oyuncakların yeri ben de ayrıydı, hala da hatırladıkça önemi artar. Duygular da paylaştıkça da güzelleşir. Tüm duygularınızı paylaşmanız dileği ile.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder